torsdag 5. desember 2013

Fakta om meg selv!

Hei, tenkte og starte bloggen på nytt. Det nærmer seg jul og kanskje litt mere og skrive om nå fremover.

Mitt navn er Caroline Pettersen, er i fra Drammens området. Jeg er 17 år og blir 18 år 20. Januar, noe som ikke er lenge til! Må si jeg gleder meg!

  • Jeg elsker sminke og klær
  • Jeg vil begynne og trene!
Det er litt stikkord om hva du kommer til og få se/lese på bloggen min.
Min aller STØRSTE drøm er og bli makeup artist! Jeg elsker og kjøpe sminke og prøve meg frem fra videoer jeg ser på Youtube. 

Jeg har også verdens nydeligste kjæreste (ihvertfall i mine øyne) Og jeg kunne ikke tenkt meg å dele livet mitt med noen andre! Vi har våre oppturer og nedturer, og er det noen jeg går til om det er noe, så er det han!  

Halloween looken min fra 31.10.13 
 Prøvde meg frem til Halloween!
Endte opp med KJEMPE store og tunge vipper! Haha, dro den et hakk lenger!

Tenkte bare og legge med disse bildene, fordi det er dette jeg ELSKER 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar