tirsdag 10. desember 2013

NÅ ER JEG LEI!

God ettermiddag!
Jeg har lenge tenkt over dette, men jeg sliter utrolig med og få gjennomført det.

Jeg har lyst til og begynne å trene, og å gå ned i vekt, men jeg sliter utrolig med og starte å trene. Vekten min og hvordan jeg ser ut går uttover alt jeg vil gjøre, kjøpe av klær og å dra på skolen. Jeg blir ikke mobbet, og jeg har heller ikke hørt noe, men det er hvordan jeg føler. Jeg er ikke stolt av hvordan jeg ser ut, og for meg begynner dette og bli et stort problem.
Jeg er rett og slett for lat!

Jeg trenger virkelig noen tips om hvordan jeg kan klare og starte med trening. Noen tips?

Jeg har også prøvd piller og sånt men funker heller ikke. Jeg er også ganske redd, fordi jeg leste et innlegg på en blogg igår hvor hun som skrev det hadde lagt med et bilde av seg selv. Og det var som å se meg selv på bilde (kroppsmessig) og hun skrev at hun hadde prøvd alt men ikke hadde gått ned 1 gram en gang. Jeg er redd for at det samme kan skje meg.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar